Hatlista.

Saker jag verkligen hatar.

- 95or. Vissa är helt okej men hatar verkligen den årsgruppen.

- Människor som inte använder "sett" och "sätt" rätt.

- När någon öppnar eller knackar på min dörr när jag gått och lagt mig.

- När golvet i badrummet är blött efter att någon annan har duschat. Hur svårt är det att torka fötterna egentligen??

- De som taggar sig i sina egna profilbilder på facebook minst 100000 gånger om dagen för att den ska komma upp på startsidan och fler ska gilla den.

- När lärare drar fåniga skämt.

- Hosta när man ska provträna nästa dag.



Kommentarer
Postat av: Linda

haha sånt e jobbigt ^^

2011-04-30 @ 23:12:49
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: MARKUS

HÖRRU DIN JÄVLA SUBBA JAG ÄR 95:A OCH JAG ÄR FAN ASSKÖN!!!!!

2011-08-21 @ 14:18:59
URL: http://fuckyoujävlabitch.blogg.se/
Postat av: Bosse

MEN HUR I HELVETE VÅGAR DU SKRIVA SÅ OM 95:OR!?

JAG ÄR JU FÖR I HELVETE FÖDD DÅ!

VILL DU DISSA FÅR DU GÖRA DET PÅ RÄTT SÄTT DIN SJÖKO



Med hjärtliga hälsningar bosse

2011-08-21 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0